اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی ستاد اقامه نماز:

تشکیل خیرین مسجدساز خروجی اجلاس بیست و یکم نماز است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی ستاد اقامه نماز گفت: برگزاری اجلاس نماز در کشور فضاسازی و فریادی برای نماز محسوب می‌شود و تشکیل خیرین مسجدساز خروجی اجلاس بیست و یکم نماز است.

تشکیل خیرین مسجدساز خروجی اجلاس بیست و یکم نماز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم آقابابایی در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری اجلاس نماز در استان‌های کشور از اقدامات تاثیرگذار و دارای خروجی مناسب است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاس سراسری نماز در کشور با پیام مقام معظم رهبری اهمیت این اجلاس را نشان می‌دهد، افزود: پیام مقام معظم رهبری نقشه راهی برای ادامه فعالیت‌های حوزه نماز در کشور است.

معاون پشتیبانی ستاد اقامه نماز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: تعیین استراتژی و ارزیابی فعالیت‌های نماز سراسر کشور از اهداف این اجلاس است.

وی با بیان اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری هیئت‌های برنامه‌ریزی، ارزیابی و داوری اجلاس نماز تشکیل شده است، افزود: معاونت برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز به منظور پاسخگویی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه نماز تشکیل شده است.

آقابابایی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز به موضوعات مشخص تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، سه اجلاس گذشته با موضوع مسجد در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی جامعه از تاثیرگذاری مطلوبی برخوردار است، افزود: توجه به مدیریت و متولیان مساجد از مسائل مورد توجه در این اجلاس‌ها بوده است.

معاون پشتیبانی ستاد اقامه نماز با اشاره به اختصاص موضوع نماز در دوره‌های 19، 20 و 21 اجلاس سراسری نماز یادآور شد: استراتژی مشخص این سه اجلاس موضوع مسجد بوده است.

وی با بیان اینکه خروجی بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز تشکیل خیرین مسجدساز بود، افزود: این مجموعه در استان‌ها نیز شکل می‌گیرد.

آقا بابایی از تدوین اساسنامه خیرین مسجدساز خبر داد و گفت: در حال حاضر خیرین مسجدساز استان خراسان‌رضوی برای ساخت 60 مسجد همکاری خود را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز جانمایی مطلوبی برای ساخت مساجد انجام داده است، افزود: اقدامات مطلوبی در این حوزه در کشور انجام می‌شود.

معاون پشتیبانی ستاد اقامه نماز با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این اجلاس به نحو مطلوبی در این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز به نحو مطلوبی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

آقابابایی از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری نماز در همدان خبر داد و گفت: باید چنین جشنواره‌هایی در استان‌های دیگر نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه جشنواره وبلاگ‌نویسی نماز در استان اصفهان برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از برنامه‌های ستاد اقامه نماز است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول