اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

برگزاری نماز جماعت در 700 مدرسه استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری نماز جماعت در 700 مدرسه استان زنجان خبر داد.

برگزاری نماز جماعت در 700 مدرسه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان، اظهار کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین ستاد اقامه نماز استان، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مدارس استان زنجان در سال جاری نماز جماعت با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 700 روحانی در برگزاری نماز جماعت آموزش و پرورش استان را همراهی می‌کنند، افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برگزاری نماز جماعت در اکثر مدارس استان حرکت مطلوب فرهنگی محسوب می‌شود که از سوی ستاد اقامه نماز استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مدارس استان برای اقامه نماز جماعت شناسایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: اداره کل آماده اجرای این برنامه است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از شناسایی مدارس استان در مناطق 14 گانه خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر شهرستان ابهر با معرفی 80 روحانی در این زمینه پیشگام است.

منصور مرادلو با اشاره به حمایت آموزش و پرورش استان برای جذب ائمه جماعات یادآور شد: در زمینه ایاب و ذهاب روحانیون به مدارس استان نیز اقدامات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام 100 روحانی به مدارس شبانه‌روزی استان خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در این مناطق فرصت مناسبی برای تبیین مسائل اعتقادی در بین دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان حضور روحانیون در مدارس شبانه‌روزی را از اقدامات تاثیرگذار استان برشمرد و متذکر شد: حضور روحانیون در این مدارس موجب اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول