اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی اردبیل:

توسعه تسهیلات تکمیلی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مد نظر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل گفت: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل مد نظر بوده و در این زمینه حرکت‌های رو به جلو نیز آغاز شده است.

توسعه تسهیلات تکمیلی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مد نظر است

عبدالعزیز ابراهیم‌زاده در بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی اردبیل با هشت سال تاخیر از سال 82 فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز کرده به طوری که این دانشگاه با 19 مرکز و بیش از 7 هزار و 452 دانشجو در 155 کد رشته محل زمینه مساعدی را برای تحصیل دانشجویان فراهم کرده است.

وی بیان داشت: 81 مورد از این کد رشته‌ها پودمانی و 74 مورد نیز ترمی می‌باشد به طوری که ما 39 کد رشته کارشناسی و 106 کد رشته محل مقطع کاردانی داریم که در چهار بخش صنعت، کشاورزی مدیریت خدمات و فرهنگ و هنر مشغول ارائه خدمات هستیم.

این مسئول افزود: تا کنون 8 هزار و 400 فارغ‌التحصیل این دانشگاه وارد بازار کار شدند که بخش عمده‌ای از آنها به دلیل مهارت‌آموزی‌ها در دوران تحصیل به صورت مستمر و مفید و کارآمد از درآمد و توانمندی بیشتری برخوردار هستند.

ابراهیم‌زاده گفت: این دانشگاه محصول انقلاب اسلامی است و در هر زمان، برهه و شرایط وظیفه‌ای را عهده‌دار شده است و به عنوان یک دانشگاه ماموریت‌پذیر و مسئولیت‌پذیر توانسته است به وظیفه خطیر خود عمل کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل به دیدار عده‌ای از کارآفرینان نمونه در سال 89 با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار تاکید کردند ما همان گونه که به علم نیاز داریم به کارآمدی و تلاش و جهاد در سنگر تبدیل علم به عمل و ثروت نیز نیاز داریم که باید در این مقطع به آن همت کنیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در دنیا نسل چهارم دانشگاه‌ها فعالیت‌ خود را آغاز کرده‌اند افزود: نسل اول دانشگاه‌ها آموزش‌محور نسل دوم پژوهش‌محور، نسل سوم کارآفرین‌محور و نسل چهارم نیز مهارت‌محور بودند که علم را تبدیل به ثروت و توانمندی کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول