اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 2 هزار و 350 میلیارد ریال برای توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.

تخصیص 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی آذربایجان‌غربی

سیدعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تاکنون به ستاد کشاورزی استان بیش از 4 هزار و 500 پرونده درخواست تسهیلات بانکی به منظور توسعه کشاورزی استان رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها پس از بررسی به ارزش بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال برای استفاده از تسهیلات بانکی مورد موافقت این ستاد قرار گرفته است.

مختاری با بیان اینکه اسامی این طرح‌ها در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است، افزود: تاکنون در شش ماه گذشته بانک‌های عامل 210 میلیارد تومان را مورد پذیرش قرار داده‌اند و 110 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات طرح‌های کشاورزی و دامی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر همین ستاد 10 درصد کل اعتبارات برای طرح‌هایی که تا 300 میلیون ریال اعتبار دارند، 30 درصد به عنوان سرمایه در گردش، 40 درصد برای طرح‌های کلان و 10 درصد نیز برای طرح‌های بالای 400 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

مختاری به اعتبارات طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: تا 40 روز گذشته این استان فقط 30 میلیارد تسهیلات هدفمندسازی یارانه‌ها را جذب کرده بود و استان از این نظر رتبه 26 کشور را داشت.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با تلاش‌های انجام گرفته میزان جذب اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش کشاورزی استان به 100 میلیارد ریال افزایش یافته و استان رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول