اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان امداد و نجات کشور خبر داد

ارسال اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور گفت: اقلام اولیه مورد نیاز از جمعیت هلال احمر کشوربه سیل‌زدگان مازندران به ‌زودی ارسال می‌شود.

ارسال اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حیدر حیدری عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان بهشهر فرایند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و چگونگی ارسال و توزیع نیازمندی‌های اولیه سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور بر تسریع در تامین مایحتاج و نیازمندی‌های ضروری حادثه‌دیدگان گفت: هیچ محدودیتی در تامین نیازمندی‌های ضروری آسیب‌دیدگان وجود ندارد و به‌ زودی اقلام اولیه مورد نیاز از جمعیت هلال احمر کشور ارسال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز در این بازدید گفت: هلال احمر در ساعت اولیه سیل بهشهر به 2 هزار نفر امدادرسانی کرد.

مهدی ولی‌پور از ارسال مایحتاج اولیه برای آسیب‌دیدگان سیلاب شهرستان بهشهر خبر داد.

وی با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر در زمان بروز حادثه در سیل بهشهر تصریح کرد: 5 هزار کیلو برنج، 7 هزار و 500 قوطی کنسرو، 3 هزار تخته پتو، 2 هزار کیلو قند و شکر و یک‌هزار تخته موکت در میان سیل‌زدگان بهشهری توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به آسیب‌دیدگی گسترده این شهر استان مازندران گفت: ماموران هلال احمر در مرکز این شهر مستقر شدند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 280 نفر از امدادگران هلال احمر در بهشهر حضور یافتند، یادآور شد: بیش از 11 دستگاه آمبولانس، 50 دستگاه خودروی امدادی و همچنین 70 دستگاه موتور پمپ‌های لجن‌کش و تخلیه آب در مناطق مختلف شهرستان بهشهر مستقر شدند.

ولی‌پور درباره خدمات ارائه شده هلال احمر مازندران به سیل‌زدگان بهشهر خاطرنشان کرد: 300 واحد مسکونی در بهشهر از آب جمع‌آوری شده ناشی از سیل تخلیه شد.

وی در مورد اقدامات امدای برای حادثه‌دیدگان ناشی از سیل بیان کرد: کمک‌های امدادی اولیه به بیش از 2 هزار نفر انجام شد و  انتقال مصدومان به مراکز درمانی از دیگر اقداماتی بود که توسط نیروهای هلال احمر مازندران به سیل‌زدگان بهشهر ارائه شد.

ولی‌پور با اشاره به خسارات گسترده ناشی از سیلاب به شمار زیادی از واحدهای مسکونی از امدادرسانی به 500 خانوار در شهرستان بهشهر خبر داد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول