اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان‌ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه کتا‌بخوانی «خورشید ناشناخته» در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی گفت: 10 آبان‌ماه امسال مسابقه کتابخوانی «خورشید ناشناخته» در استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتا‌بخوانی «خورشید ناشناخته» در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، محمدباقر کمیلی اظهار کرد: آشنایی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با زندگانی و سیره عملی حضرت علی(ع) و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی امام علی(ع) «خورشید ناشناخته» است.

وی با بیان اینکه توزیع کتاب این مسابقه از 16 شهریور‌ماه آغاز شده و تا دهم آبان‌‌ماه امسال ادامه دارد، تصریح‌ کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بنیاد غدیر و بنیاد قرآن و نهج البلاغه در بیرجند کتاب را به صورت نیم‌بها تهیه کنند و علاقه‌مندان در شهرستان‌ها هم می‌توانند برای تهیه کتاب به دفاتر ائمه جمعه مراجعه کنند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر خراسان جنوبی افزود: حضرت علی(ع) مانند یک هدف است که همه باید برای رسیدن به او و درک ایشان تلاش کنند چرا که عمق معرفت و ایمان حضرت علی(ع) به مبدأ و معاد، وحی و نبوت و به طور کلی غیب عالم هستی، علم و اخلاص وصف‌ناپذیر در صحنه‌های مختلف زندگی، زهد و تقوا، ایثار و گذشت، حلم و بردباری و قناعت و سخا از جمله صفات آن حضرت است.

کمیلی با اشاره به اینکه همه صفات و خصایص اخلاقی، معلول لیاقت و همت خود آن حضرت بدون در نظر گرفتن هرگونه نسبت خویشاوندی به پیامبر(ص) است، گفت: پیامبر(ص) خویشاوندان زیادی داشت ولی هیچ یک از آنها نتوانستند به مقام حضرت علی(ع) برسند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول