اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:

سربیشه در تسهیلات معرفی شده به بانک‌ها پیشتاز است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به رتبه‌بندی شهرستان‌ها براساس تسهیلات معرفی شده به بانک‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا سربیشه در استان پیشتاز است.

سربیشه در تسهیلات معرفی شده به بانک‌ها پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: مبلغ تسهیلات معرفی شده به بانک در شهرستان سربیشه 463 هزار و 565 میلیون ریال و طرح‌های مصوب شده در کارگروه 237 طرح بوده است.

وی به طرح‌های مصوب شده در قاینات اشاره کرد و افزود: در این شهرستان نیز 990 طرح با مبلغ تسهیلات معرفی شده به بانک بالغ بر 158 هزار و 802 میلیون ریال مصوب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی مبلغ تسهیلات معرفی شده به بانک در شهرستان‌ بیرجند را نیز 136 هزار و 163 میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این مبلغ در شهرستان فردوس 81 هزار و 927 میلیون ریال، در شهرستان سرایان 76 هزار و 508 میلیون ریال و در شهرستان نهبندان 70 هزار و 623 میلیون ریال است.

هادربادی همچنین به مبلغ تسهیلات معرفی شده به بانک در شهرستان‌های خوسف، بشرویه، زیرکوه و درمیان اشاره کرد و اظهار داشت: این مبلغ به ترتیب در این شهرستان‌ها 45 هزار و 860 میلیون ریال، 29 هزار و 929 میلیون ریال، 22 هزار و 567 میلیون ریال و 11 هزار و 334 میلیون ریال است.

وی از برگزاری 16 جلسه کارگروه اقتصادی و دو جلسه کمیته تخصصی آب و زمین در مرکز استان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان سرایان از لحاظ برگزاری جلسات اصلی کارگروه با برگزاری 17 جلسه از سایر شهرستان‌ها جلوتر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از برگزاری 158 جلسه توجیهی با کشاورزان و دهیاران در سطح استان خبر داد و یادآور شد: مدیریت ترویج شهرستان‌ها نیز در 556 روستا برای اطلاع‌رسانی طرح توسعه حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول