اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

راه تحول در استان خراسان جنوبی استفاده از نیروهای فرهیخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: راه تحول زودهنگام در استان خراسان جنوبی استفاده از نیروهای فرهیخته و کارآمد انسانی است.

راه تحول در استان خراسان جنوبی استفاده از نیروهای فرهیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی اظهار کرد: شان مسئولان در خدمتگزاری خالصانه و بی‌منت به مردم است.

وی گفت: راه تحول زودهنگام در استان خراسان جنوبی استفاده از نیروهای فرهیخته و کارآمد انسانی است.

فرماندار نهبندان ارتقاء جایگاه کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در عرصه جهانی وظیفه مسئولان نظام دانست و تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی نباید بگذاریم روند توسعه و تحول در کشور کند شود.

فرماندار سابق نهبندان نیز از افتتاح 604 طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با صرف 630 میلیارد ریال اعتبار طی دو سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

حسین شرافتی راد با اشاره به اینکه فعالیت رسمی آموزشکده معدن نهبندان با پذیرش دانشجو در بهمن ماه امسال آغاز می‌شود، گفت: در سال جاری 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان این آموزشکده اختصاص داده شده است.

وی از ابلاغ ارتقاء دهستان عربخانه نهبندان به بخش سرداران پس از بررسی نهایی در هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: طرح گازرسانی به نهبندان پس از سربیشه در دستور کار دولت قرار دارد.

فرماندار سابق نهبندان از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی از طریق بازارچه مرزی دوکوهانه  نهبندان را فرصتی مناسب برای ایجاد تحول اقتصادی در شهرستان نهبندان دانست و گفت: با ورود دام و انجام مبادلات تجاری، اقتصاد مردم مناطق مرزی و عشایری این شهرستان متحول می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول