اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

اجرای طرح آموزش داوطلبی امداد و کمک‌های اولیه در روستای بندان نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از برگزاری پروژه آموزش داوطلبی امداد و کمک‌های اولیه در روستای مرزی بندان این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح آموزش داوطلبی امداد و کمک‌های اولیه در روستای بندان نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی عصر امروز در مراسم برگزاری پروژه آموزش داوطلبی امداد و کمک‌های اولیه در روستای مرزی بندان نهبندان اظهار کرد: در این طرح یک‌روزه تعداد هشت نفر از داوطلبان و مربیان جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با حضور در جمع 150 نفره اهالی روستای بندان به ارائه آموزش‌های اصول امداد و کمک‌های اولیه پرداختند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این طرح آمادگی هرچه بیشتر روستاییان برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی است که این آموزش‌ها سبب می‌شود در زمان بحران و حادثه تا رسیدن امکانات امداد و امدادگران خود مردم نیز اقدامات اولیه امداد و نجات را انجام دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان یادآور شد: با ارائه این آموزش‌های ضمن آگاهی‌بخشی به مردم در ارتباط با مسائل امدادی نیز می‌توانیم سرعت امداد و نجات در زمان بحران را افزایش دهیم.

حسین رضایی تصریح کرد: امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان در طول سال و به طور مستمر با برگزاری طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبانه به ارائه خدمات امدادی آموزشی و حمایتی در سطح جامعه می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر آموزش روستائیان، توزیع کیف‌های امداد و کمک‌های اولیه، توزیع بروشورهای امدادی و آموزش تجهیزات کیف امداد نیز از دیگر برنامه‌های این طرح به شمار می‌رود.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان اظهار کرد: این نخستین پروژه آموزشی داوطلبی جمعیت هلال احمر شهرستان در سال جاری است.

رضایی گفت: همایش پیاده‌روی و توان‌افزایی گروهی ویژه اعضای امدادگر، جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار شده است.

وی یادآور شد: در این همایش افراد شرکت‌کننده مسافت پنج کیلومتری فرمانداری نهبندان تا پارک جنگلی را پیمودند و در پایان به قید قرعه به افراد منتخب کیف امداد و کمک‌های اولیه اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول