اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

سازش 793 فقره پرونده در کلانتری‌های کرمان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و 165 فقره پرونده اختلاف خانوادگی به دوایر مشاوره کلانتری‌های این فرماندهی ارجاع شد که 793 فقره آن به سازش منجر شد.

سازش 793 فقره پرونده در کلانتری‌های کرمان

علیرضا پریور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 68 درصد پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره کلانتری‌های استان کرمان طی شش ماه گذشته حل و فصل و منجر به سازش شده است.

وی با بیان اینکه هدف مراکز مشاوره ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس است، گفت: شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش مشکلات مردم و حل معضلات در زمان تنش و استرس در کلانتری‌ها و ارتقای سطح بهداشت روانی از دیگر اهداف مرکز مشاوره و دوایر مددکاری پلیس است.

پریور افزود: در شش ماهه اول سال جاری یک هزار و 165 فقره پرونده اختلاف خانوادگی به دوایر مشاوره کلانتری‌های این فرماندهی ارجاع شد که 793 فقره آن به سازش منجر شد که این آمار بیش از 68.1 درصد را نشان می‌دهد.

معاون اجتماعی پلیس کرمان عنوان کرد: از مجموع این تعداد پرونده 22.8 درصد آن به مراجع قضایی ارجاع و مابقی برای بررسی و مشاروه به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان ارجاع شده است.

وی عملکرد دوایر مشاوره کلانتری‌ها را مثبت ارزیابی و فعالیت این دوایر را کارسازی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی دانست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول