اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی:

نمایشگاه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در مشهد فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه است.

نمایشگاه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، نجمه خدادادی اظهار کرد: مطالعه باید به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار و نیاز جدی هر فرد در زمان فراغت از انجام هر فعالیت روزانه در چنین نمایشگاه‌هایی مورد توجه قرار گرفته و در راستای تبیین آن در بین عموم مردم گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه مطالعه می‌تواند مدیریت زمان را در اوقات فراغت به شکل صحیح موجب شود، ادامه داد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان از برپایی نمایشگاه مذکور برای معرفی مطالعه به عنوان یک ضرورت در زندگی افراد حداکثر استفاده را خواهد کرد.

وی معرفی امکاناتی همچون شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، برترین و جدیدترین کتاب‌های موجود را از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان عنوان کرد و افزود: خدمات قابل ارائه کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در تمام سنین در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

خدادادی عضوگیری از افراد متقاضی بازدید کننده و معرفی مراکز کتابخانه به افراد با توجه به محل سکونت هر شخص در طول برگزاری نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های مورد نظر این دستگاه برشمرد.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده در زمینه اطلاع‌رسانی از برپایی این نمایشگاه به اعضای کتابخانه‌های مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: این تبلیغات به شکل متمرکز انجام می‌شود و از طریق سامانه پیامک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان زمان و مکان نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی به افراد عضو، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول