اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی:

سفر رهبری به خراسان‌شمالی برای همیشه تاریخ ماندگار شد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب به این استان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سفر رهبری به خراسان‌شمالی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

سفر رهبری به خراسان‌شمالی برای همیشه تاریخ ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی، در این بیانیه آمده است: خدا را شاکریم هم‌زمان با ماه پربرکت ذی‌القعده الحرام، که به اعتقاد بسیاری از بزرگان می‌بایست این ماه را به نام امام رضا (ع) نامید؛ خراسان‌شمالی به عنوان باب الرضا (ع) میزبان یکی از فرزندان پاک پیامبر اعظم (ص)، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای شد.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی برای مردم ولایت‌مدار این سرزمین در همیشه تاریخ ماندگار شد و صد البته برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، با خاطره‌هایی شیرین‌تر و مضاعف.

این بیانیه تصریح می‌کند: چرا که تفقد و ابراز محبت معظم‌له به مجموعه ‌کانون‌های فرهنگی هنری و سفارش اکید به ائمه جماعات و روحانیون برای توجه بیش از پیش به این مجموعه مقدس، برای تمامی فعالان فرهنگی مساجد به منزله نقطه عطفی در فعالیت‌ها رقم خورد.

این بیانیه آورده است: آری، تأکیدات معظم‌له در خصوص همکاری مشترک امامان جماعت، بسیج مستضعفین- این شجره طیبه مبارک- و اعضای کانون‌ها برای خدمت به قشر جوان؛ در مرحله نخست، مسئولیت ما را دو چندان می‌سازد و در مرحله بعد، قدم‌های ما را مستحکم‌تر در مسیری که از 20 سال گذشته آغاز کرده‌ایم !

در این بیانیه تصریح شده است: لذا؛ بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس شهدای گران‌قدر ایران اسلامی و بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) ؛ آمادگی خود را برای تحقق منویات ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای اعلام و بر خود لازم می‌دانیم با محوریت حضرات ائمه محترم جمعه و جماعات تا رسیدن به مسجد طراز اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم!

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: در پایان امیدواریم با شرفیابی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به محضر مبارک رهبر گران‌قدرمان؛ این آرزوی دیرینه بزودی محقق شده و از نزدیک چهره دلربای ایشان را زیارت کرده و با بهره‌گیری از رهنمودهای ارزشمندشان آینده‌ای روشن‌تر برای مبارزه با دشمنان در عرصه‌های فرهنگی ترسیم کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول