اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی خبر داد

ارائه 20 پیشنهاد بهزیستی در سفر رهبری برای مراکز توان‌بخشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی از ارائه 20 پیشنهاد این اداره کل در سفر رهبری برای توسعه مراکز توان‌بخشی و خدماتی بهزیستی خبر داد.

ارائه 20 پیشنهاد بهزیستی در سفر رهبری برای مراکز توان‌بخشی

محمدرضا کاظم‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با مددجویان بهزیستی خراسان‌شمالی در مصلی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ‌این پیشنهادات در جریان بازدید نماینده مقام معظم رهبری از مراکز زیر پوشش بهزیستی استان ارائه شد.

وی افزود: با تصویب این طرح‌های پیشنهادی، بخش زیادی از مشکلات بهزیستی خراسان‌شمالی برای خدمات‌دهی به مددجویان برطرف خواهد شد.

به گزارش فارس، مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی همچنین به جزئیات بازدید حجت‌الاسلام ابراهیمی از مراکز بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: این بازدید در پنجمین روز از سفر مقام معظم رهبری به استان صورت گرفت و نماینده رهبری مسائل و مشکلات این مراکز را مورد بررسی قرار دادند.

به گفته وی، نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان کوثر و سیدالشهدا، مرکز نگهداری معلولین ذهنی جسمی 12 آذر را مورد بازدید قرار داد.

کاظم‌زاده تصریح کرد: بازدید از مرکز سالمندان پردیس، شرکت تعاونی توان‌خواهان مینو و دیداری صمیمانه با مددجویان از دیگر برنامه‌ها بود.

40 هزار مددجو زیر پوشش خدمات بهزیستی خراسان‌شمالی قرار دارند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول