اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا خبر داد

بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا از بهره‌برداری مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین بویین زهرا

عباس حشمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌های مختلف و برنامه‌های توسعه شهری و روستایی الزامی و بسیار حساس است، اظهار کرد: یک شهر خوب و ایده‌آل تنها زمانی می‌تواند به توسعه و رشد کامل برسد که شهروندان نیز در کنار مسئولان شهری بوده و آنان را در تمام اهداف بلند مدت و نیز کوتاه مدت کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا اضافه کرد: هم‌دلی و تفاهم در کار به عنوان اصلی محوری باید الگو و سرلوحه تمام فعالیت‌های شهری و روستایی در کشور قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از سه پروژه و طرح عمرانی عظیم توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بویین زهرا در دست اقدام است، عنوان کرد: طرح احداث مرکز تجاری در مبدأ ورودی شهر که تا این مرحله از کار با هزینه‌ بسیار بالایی روبه‌رو بوده است، راه‌اندازی یک دریاچه مصنوعی ویژه گردشگری در بوستان امام علی (ع) بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا که مراحل مطالعاتی و اجرایی این طرح نیز در هفته اخیر آغاز شده است، ایجاد سالن ورزشی چند منظوره برای ورزشکاران بویین زهرایی در مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی امام بخش مرکزی این شهرستان از اهم فعالیت‌ها و طرح‌های در دست اقدام شهرستان بویین زهرا بوده که تاکنون رشد و پیشرفت بسیار خوبی نیز داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا افزود: همچنین در چند هفته آینده مرکز ویژه معاینه فنی خودرو‌های سنگین در بویین زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

حشمتی با بیان اینکه در حوزه توسعه و بهره‌برداری از طرح‌های هادی روستایی نیز فعالیت‌های متنوعی از سوی این شهرداری و شورای اسلامی شهر به انجام رسیده است، عنوان کرد: بهره‌برداری از ده‌ها عنوان پروژه طرح هادی در سطح شهر و روستاهای تابعه و نیز توسعه عملیات جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها در یک سال اخیر در این بخش انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال جاری طرح‌های گوناگونی نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهر بویین زهرا و روستاهای تابعه توسط پیمانکاران تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول