اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‎های کشور:

کارکنان شهرداری‌‎ها و دهیاری‌ها 2 میلیون نفر ساعت آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری 2 میلیون نفر ساعت آموزش برای کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تا پایان امسال خبر داد.

کارکنان شهرداری‌‎ها و دهیاری‌ها 2 میلیون نفر ساعت آموزش می‌بینند

حسن رجب‌صلاحی در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با نظام جامع آموزشی کارکنان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور با هدف طراحی استراتژی‌ و نظام‌نامه آموزش منابع انسانی، طراحی دستورالعمل‌ آموزشی متناسب با این نظام‌نامه و تدوین نظام جامع آموزش براساس درجه شهرداری‌ها در شهرکرد برگزار می‎شود.

وی افزود: شش عنوان کتاب با محتوای استانداردهای آموزشی مشاغل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دوره‎‌های تخصصی و عمومی آموزشی شهرداری‌های کشور و سازمان‌های وابسته با همکاری شهرداری‌های کرج و استانداری چهارمحال و بختیاری تدوین شده است.

رجب‌صلاحی از رونمایی این کتاب‌ها در این کارگروه آموزشی خبر داد و افزود: استانداردهای آموزشی مورد نیاز کارکنان شهرداری‌های کشور در این کتاب‌ها برای حداقل پنج تا 10 سال مشخص شده است.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی بیش از 150 کارمند شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور حضور دارند.

معاون آموزشی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری 2 میلیون نفر ساعت آموزش برای کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‎های کشور امسال رویکرد برنامه‌های آموزشی خود را به سمت برگزاری دوره‌های آموزشی از راه دور با هزینه مالی کمتر هدایت کرده است.

وی تأکید کرد: این دوره‌های آموزشی در سه محور فنی، عمرانی و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری برگزار می‌شوند.

رجب‌صلاحی افزود: فایل پی.دی.اف جزوه‎های آموزشی دوره‌های یاد شده در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا برگزاری آزمون‌های این دوره‌ها آغاز شود.

معاون آموزشی پژوهشکده سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: این پژوهشکده در راستای خدمات آموزشی، امسال اقدام به اخذ مجوز رشته دهیاری و امور شوراها از دفتر گسترش علوم کرده و از ابتدای سال تحصیلی جاری در 50 مرکز علمی و کاربردی وابسته به شهرداری‌ها و استانداری‌های کشور دانشجو پذیرش شده است.

وی گفت: این رشته تحصیلی به صورت ترمی و پودمانی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول