اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد

شرکت 1900 نفر دوره در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اسدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 900 نفر دوره در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

شرکت 1900 نفر دوره در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اسدآباد

یعقوب فشخورانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد از لحاظ ارائه دوره‌های آموزشی رتبه نخست را کسب کرده است، اظهار داشت: پارسال دو مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان یک‌هزار و 900 نفر دوره آموزشی برگزار کرده است که از لحاظ ارائه این دوره‌ها رتبه نخست را دارا است و این مهم در حالی است که این شهرستان از نظر وسعت و جمعیت جزء آخرین شهرستان‌هاست.

وی از برگزاری دوره آموزشی رشته‌های مانیتورینگ و wincc در فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: برای این رشته آموزشی 40 میلیون ریال تجهیزات در سال آینده خریداری می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد در ادامه اتوماسیون اداری درجه 2، آزمایش قطعات صنعتی یا مایع نافذ pt، برق ساختمان درجه یک، صنعت الکترونیکی plc، برق‌کار ساختمان، برق خودرو، مکانیک خودرو، پرورش گل‌های شاخه بریده، پرورش قارچ صدفی و دکمه‌ای، نقشه‌کشی، تعمیر لوازم خانگی، تدوین‌گر تصویر درجه 2، تعمیرکار برق خودروهای سواری، طراح گرافیک رایانه، مونتاژ کار، مانیتورینگ، wincc، پرورش زنبور عسل، نقشه‌کشی عمومی ساختمان را از دوره‌های آموزشی در فنی و حرفه‌ای اسدآباد برشمرد.

فشخورانی مهارت‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای در هر رشته‌ای را شغلی پایدار برای افراد دانست و خاطرنشان کرد: این روزها مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای 10 برابر فارغ‌التحصیلان در دانشگاه‌های‌ مختلف جذب بازار کار می‌شوند و بدون شک این مهم یکی از مهم‌ترین راه‌های رشد و موفقیت کشور خواهد بود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به سهم تعهد شده ایجاد اشتغال به تعداد پنج نفر در فنی و حرفه‌ای شهرستان اسدآباد، یادآور شد: فنی و حرفه‌ای این شهرستان با ایجاد یکصد نفر شغل یک‌هزار و 640 درصدی تحقق اشتغال را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول