اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

پنجمین آزمون هماهنگ کشوری فنی و حرفه‌ا‌ی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجمین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال 1391 مراکز دولتی و آموزشگاه‌ها در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ا‌ی استان اصفهان برگزار می‌شود.

پنجمین آزمون هماهنگ کشوری فنی و حرفه‌ا‌ی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، محمدعلی زارع با اشاره به اینکه پنجمین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال 1391 مراکز دولتی و آموزشگاه‌ها در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون برای 16هزار و 224 نفر خواهر و برادر در رشته‌های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری، گردشگری و کشاورزی در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در 364 رشته ثبت نام شده است، افزود: پنجمین آزمون هماهنگ کشوری برای تعداد 8هزار 249 نفر کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد و تعداد 7هزار و 975 نفر کارآموزان مراکز دولتی در یک هزار و 45 حوزه که تعداد 5هزار 654 نفر در چهار حوزه شهر اصفهان و بقیه در حوزه‌های سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: این آزمون روز جمعه 28 مهرماه سال جاری از ساعت هشت صبح تا 17:30 بعدازظهر طی شش نوبت به صورت همسان کشوری و در برخی رشته‌ها به صورت همسان استانی برگزار شده است.

وی در مورد اعلام نتیجه این آزمون اضافه کرد: آزمون دهندگان می‌توانند از طریق سایت http://azmoon.portaltvto.ir  نتایج مرحله کتبی خود را یک هفته بعد دریافت کرده و قبول شدگان مرحله کتبی برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری آزمون‌های عملی از ده روز پس از دریافت نتیجه قبولی در آزمون کتبی باید به محل‌های آموزش خود شامل مراکز دولتی و یا مؤسسات کارآموزی آزاد و داوطلبان شهر اصفهان به سایت examtvto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول