اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان ملایر خبر داد

شرکت 96 نفر از زندانیان ملایر در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس زندان ملایر از شرکت 96 نفر از زندانیان ملایر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در شش ماهه نخست سال جاری در زندان ملایر خبر داد.

شرکت 96 نفر از زندانیان ملایر در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

محمد بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در زندان ملایر برای آموزش و استفاده زندانیان از وقت کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: در این راستا با همکاری ادارات و نهادهای مختلف فرهنگی برنامه‌هایی از قبیل کلاس‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فعالیت‌های قرآنی، فعالیت‌های ورزشی، احکام و کتابخوانی برای زندانیان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 96 نفر در دوره‌های فنی و حرفه‌ای که در زندان برگزار شده شرکت کرده‌اند و آموزش‌های لازم را در رشته‌های معرق‌کاری درجه 2، برق ساختمان، پیراهن‌دوزی مردانه، خیاطی، قلم‌زنی روی مس، تکه‌دوزی سنتی و پیرایش مردانه آموزش دیده‌اند.

رئیس زندان ملایر از برگزاری دوره‌های آموزشی نهضت سوادآموزی برای زندانیان ملایر از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه دو دوره مقدماتی برای زندانیان در ملایر برگزار شده که تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها 25 نفر بوده که 23 نفر موفق به اخذ مدرک شده‌اند.

وی به فعالیت‌های قرآنی در زندان ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: در شش ماهه نخست امسال 759 نفر در دوره‌های آموزش قرآن شرکت کرده‌اند.

بیات دوره‌های آموزشی را شامل روخوانی قرآن، تجوید و حفظ عنوان کرد و گفت: 720 نفر در دوره‌های روخوانی قرآن، 33 نفر در دوره تجوید و چهار نفر نیز در دوره حفظ قرآن شرکت کرده‌اند که از این تعداد 735 نفر دوره‌ها را با موفقیت گذرانده‌اند.

وی فعالیت‌های آموزشی شامل کلاس‌های احکام سطح یک و سطح 2، اندیشه‌های اخلاقی یک و 2، نهج‌البلاغه و سایر آموزش‌های عقیدتی و آثار شهید مطهری در شش ماهه نخست سال جاری در زندان ملایر اشاره کرد و گفت: 355 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده که 326 نفر مدرک قبولی را کسب کردند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول