اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

فنی و حرفه‌ای نقطه‌ امید اشتغال در جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: فنی و حرفه‌ای نقش بسیار مهمی در ایجاد کار و اشتغال می‌تواند داشته باشد و نقطه‌ امیدی در این زمینه است.

فنی و حرفه‌ای نقطه‌ امید اشتغال در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای نقش بسیار مهمی در ایجاد کار و اشتغال می‌تواند داشته باشد و نقطه‌ امیدی در این زمینه است.

وی افزود: افرادی که بیکار هستند در رشته مورد علاقه خود و به صورت عملی در فنی و حرفه‌ای می‌توانند به یادگیری بپردازند و سپس اقدام به ایجاد اشتغال کنند.

ابراهیمی با تسلیت شهادت امام جواد (ع) اذعان داشت: ما اگر رنج و مصیبت‌هایی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان دینمان را ندیده بودیم به رنج و مصیبت‌های ائمه اطهار (ع) پی نمی‌بردیم.

وی ابراز داشت: امام موسی‌بن جعفر (ع) در ممالک اسلامی نمایندگانی برای تبلیغ و دریافت وجوهات داشتند و زمانی که حضرت شهید شدند، عده‌ای از این نمایندگان به دلیل مال دنیا و اینکه پول‌ها را به امام رضا (ع) ندهند، گفتند «ما امامت امام رضا را قبول نداریم و آنها در تاریخ به واقفیه مشهور شدند.»

امام جمعه بافت افزود: این افراد خود سبب گمراهی عده‌ای از مردم که به آنها اعتماد داشتند، شدند و تاریخ تکرار شد و بعد از امام خمینی (ره) هم عده‌ای بودند که خود را جلوتر از رهبری می‌دیدند و توقعات غیر منطقی داشتند.

ابراهیمی گفت: امام جواد (ع) فرمودند «در پیروی از دستورات خداوند متعال ظاهر و باطن شما یکی باشد و این نباشد که در ظاهر دوست خدا اما در باطن دشمن خدا باشیم.»

وی خاطرنشان کرد: دشمن خدا بودن یعنی اینکه به دستورات خداوند عمل نکنیم و به آنها اهمیت ندهیم.

علیرضا سلاجقه رئیس فنی و حرفه‌ای بافت نیز با ارائه گزارش کاری برگزاری کلاس‌های برق، کشت گلخانه، مکانیک خودرو، منبت‌کاری و ... و ارائه مدرک معتبر به افراد بیکار جویای کار بعد از پایان دوره و معرفی این افراد به بانک‌ها برای دریافت وام اشتغالزایی را از خدمات این اداره دانست.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول