اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت کمیته امداد خراسان‌شمالی:

چتر مهربان کمیته امداد بر سر 7 هزار یتیم خراسانی/120 کودک پدر و مادر ندارند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی گفت: این نهاد به هفت هزار و 188 یتیم در موارد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند که از این تعداد 120 کودک هم پدر و هم مادر خود را از دست داده‌اند.

چتر مهربان کمیته امداد بر سر 7 هزار یتیم خراسانی/120 کودک پدر و مادر ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، محمد بلوچی اظهار کرد: این نهاد به هفت هزار و 188 یتیم در موارد مختلف خدمت رسانی می‌کند که از این تعداد 120 یتیم هم پدر و هم مادر خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بین ایتام زیر پوشش این نهاد، 28 یتیم بیماری صعب‌العلاج دارند، افزود: بیشترین بیماران در شهرستان بجنورد با 16 یتیم ساکن هستند.

بلوچی تصریح کرد: هم‌اکنون 25 هزار و 49 حامی از ایتام کمیته امداد استان حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون این خیران مبلغی بالغ بر 16 میلیارد و 640 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به ایتام زیر پوشش کمک کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این نهاد همه مبالغ واریزی را برای ایتام مورد نظر و به صورت هدفمند هزینه می‌کند، اظهار کرد: کمیته امداد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح آتیه ایتام را برای تأمین آینده، کمک هزینه تحصیلی و ازدواج ایتام اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول