اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمان:

مجامع بین‌المللی هتک حرمت به رسول الله را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که ما خواستار پیگیری اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) از طریق محافل و مراجع بین‌المللی هستیم.

مجامع بین‌المللی هتک حرمت به رسول الله را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه توطئه‌های ننگین استکبار زخم خورده جهانی در مقابله با بیداری اسلامی و اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمان بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: "در ادامه توطئه‌های ننگین استکبار زخم خورده جهانی در مقابله با بیداری اسلامی بار دیگر این جرثومه فساد به جنایتی دست زد که نه تنها خشم مسلمانان جهان را برانگیخت بلکه موجب نفرت مردم آزادیخواه و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و عواطف دینی و مذهبی مسلمانان دنیا شد".

در بیانیه مذکور تأکید شده است: "این افعی چند سر، از روی حقد و حسد، عجز خویش را گاه با چاپ ننگنامه آیات شیطانی، انتشار کاریکاتور موهن دانمارکی و گاه با قرآن‌سوزی کشیش آمریکایی و قتل عام مسلمانان بی‌گناه برمه نشان داد و این بار با همکاری و همدستی رژیم سفاک صهیونیزم به ساخت فیلم سراسر کذب، موهن و توهین‌آمیز در مورد رسول مهربانی و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) که تجلی نور خدا در آیینه آفرینش و انسان کامل و برهان قاطع خداوند است، مبادرت ورزید و پرونده حقارت خویش را تکمیل ساخت".

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: "لذا ما فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کرمان با عرض تسلیت این فاجعه عظیم به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج)، با تجدید میثاق با روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی، امام خامنه‌ای و ارواح تابناک شهدای همیشه زنده اسلام ناب محمدی (ص) با شرکت در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن سه شنبه 11 مهر ماه مراتب انزجار و خشم و نفرت خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت والای پیامبر عظیم‌الشان عالم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اعلام کرده و خواستار پیگیری موضوع از طریق محافل و مراجع بین‌المللی و اشد مجازات برای عاملان این اقدام وقیحانه می‌شویم".

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول