اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساری

بحرینی‌مقدم قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور شد

خبرگزاری فارس: سرپرست مسابقات اسکیت ماراتن کشور گفت: امیر بحرینی‌مقدم اسکیت‌باز ساروی و دارنده نشان طلای آسیا قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور به میزبانی مازندران شد.

بحرینی‌مقدم قهرمان مسابقات اسکیت ماراتن کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمود محسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پیشتازی امیر بحرینی مقدم در مسابقات اسکیت ماراتن دستجات آزاد که به میزبانی مازندران برگزار شد، خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: امیرعلی ابوطالب و فرشید شایان نیز رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

محسنی با تاکید اینکه این دوره از مسابقات صبح روز گذشته با حضور 79 ورزشکار از سراسر کشور به مسافت 42 کیلومتر برگزار شد، ادامه داد: این رقابت‌ها در جاده خزرآباد ساری دنبال شد که در پایان امیر بحرینی‌مقدم دارنده مدال طلا آسیا از تیم هیئت اسکیت ساری با ثبت رکورد یک ساعت و 9 ثانیه و 36 صدم ثانیه اول شد و دیگر هم‌تیمی او امیرعلی ابوطالب با ثبت زمان یک ساعت و 9 ثانیه و 38 صدم ثانیه دوم شد.

به گفته محسنی، فرشید شایان از بابلسر هم با ثبت رکورد یک ساعت و 9 ثانیه و 39 صدم ثانیه با ایجاد رقابتی تنگاتنگ در جایگاه سوم ایستاد.

محسنی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به شکل دستجات آزاد برگزار شد، متذکر شد: در این رقابت‌ها چهره‌های ملی‌پوشی همانند بهنام شیرنژاد نفر ششم اسکیت جهان، پوریا قاسم‌پور، امید مهذب‌نیا، مهرداد ثابت‌نیا و دیگرملی پوشان حضور داشتند که سرداوری مسابقات را مسن بهلولی به همراه داوران استانی برعهده داشتند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول