اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

متولیان ورزش در ایجاد جامعه‌ای با نشاط تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: متولیان ورزش باید تمام تلاش خود را برای هدایت جوانان به ورزش و ایجاد جامعه‌ای با نشاط به‌کار گیرند.

متولیان ورزش در ایجاد جامعه‌ای با نشاط تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی صبح امروز در دیدار با هیئت‌های ورزشی این شهرستان ورزشکاران را پیام‌آوران شادی و سلامت جامعه دانست و اظهار کرد: بدون تردید کسی که جسم سالم نداشته باشد روح سالم ندارد و ورزشکاران تضمین سلامتی را در دست دارند و به جوانان و مردم جامعه شادی و نشاط را تزریق می‌کنند.

وی با بیان اینکه روح جوانان با ورزش شاداب می‌شود، افزود: وظیفه متولیان ورزش این است که تمام تلاش خود را برای هدایت نیروهای جوانان به ورزش به‌کار گیرند و بستر را برای شکوفایی استعداد جوانان فراهم آورند.

رئیس ورزش و جوانان فومن نیز در جلسه مذکور با اشاره به فعالیت هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان فومن 20 هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف دارد که در مسابقات استانی و کشوری توانسته‌اند مقام‌های خوبی را کسب کنند.

علی نظری، کمبود اماکن ورزشی، فرسوده بودن سالن ورزشی و نبود جایگاه تماشاگران سالن‌های ورزشی را از مشکلات ورزش فومن عنوان کرد.

وی افزود: برطرف کردن مشکلات ورزش فومن نیازمند همت مسئولان و تامین اعتبار لازم برای توسعه ورزش است.

این مسئول فومن را دارای ظرفیت‌های ورزشی مستعد دانست و ابراز کرد: هیئت‌های 20 گانه ورزشی فومن در جذب جوانان به ورزش و روی آوردن آنها به محیط‌های

سالم ورزشی طرح‌های مناسبی دارند که با اختصاص بودجه، امکان بهره‌گیری از برنامه‌های ورزشی برای جوانان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول