اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین:

باغستان‌های سنتی قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین گفت: باغستان‌های سنتی شهر قزوین با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی شناسنامه‌‌دار می‌شوند.

باغستان‌های سنتی قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حمید رحمانی اظهار کرد: با توجه به وسعت باغستان‌های سنتی شهر قزوین، این سازمان هیچ‌گونه اطلاعات آماری از تعداد و نوع درختان و بوته‌های موجود در آن ندارد و جمع‌آوری اطلاعات باغستان‌ در قالب یک بسته نرم‌افزار آماری، ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: در این راستا، سازمان باغستان‌های سنتی اقدام به جمع‌آوری این اطلاعات می‌کند تا در سال‌های آتی، آمار و اطلاعات لازم برای پیشرفت کار کشاورزی، برنامه‌ریزی در این زمینه، گسترش زمینه‌های اقتصادی و موارد مورد نیاز در اختیار این سازمان، باغداران و سایر ارگان‌های مرتبط قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان باغستان‌های سنتی شهرداری قزوین یادآور شد: در حال حاضر، اطلاعاتی که از باغستان‌های قزوین در اختیار داریم مربوط به مساحت آنها است اما با این اقدام در سال‌های آینده تمام اطلاعات لازم جمع‌آوری و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول