اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت زنجان:

اوباش شناسنامه‌دار زنجان تحت کنترل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان گفت: اراذل و اوباش شناسنامه‌دار زنجان تحت نظر و کنترل هستند.

اوباش شناسنامه‌دار زنجان تحت کنترل هستند

محمد اسدی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همه اراذل و اوباش در استان زنجان تحت کنترل بوده و اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نیز تحرکات زیادی در استان ندارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را برای شناسایی و مقابله با اراذل و اوباش اجرا می‌کند، افزود: این افراد در نقاط آلوده و پرتراکم استان شناسایی شده و اقدامات لازم برای مقابله با این افراد صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان یادآور شد: با اقدامات انجام شده تحرکات اراذل و اوباش کاهش یافته و تعداد این افراد در استان زنجان بسیار کم است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد در زندان به سر می‌برند، افزود: افرادی که آزاد هستند نیز تحت کنترل نیروی انتظامی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسدی‌فر با اشاره به سطح بندی اراذل و اوباش در سه سطح یک، دو و سه افزود: تعداد اراذل و اوباش سطح یک در استان زنجان بسیار کم است.

وی با بیان اینکه برخوردهای قانونی با اراذل و اوباش صورت می‌گیرد، افزود: در حال حاضر تنها اراذل و اوباش نوظهور تحت تاثیر برخی القائات در جامعه قد علم کرده‌اند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش از افراد سطح پایین جامعه بوده و در مناطقی که تراکم جمعیتی بالا است، زندگی می‌کنند.

وی از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد و افزود: با اجرای این طرح با همه اراذل و اوباش برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

اسدی‌فر با اشاره به کشف سلاح‌های سرد در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش تصریح کرد: برخی از افرادی که سابقه داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بهترین راه در مقابل تحرک اراذل و اوباش تماس با پلیس است، افزود: از مردم درخواست می‌شود در صورت حضور اراذل و اوباش در جامعه با پلیس تماس گرفته و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان زنجان تصریح کرد: مردم باید به پلیس اطمینان داشته و در صورت بروز مشکل به پلیس اطلاع دهند.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی آسیب‌های اجتماعی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: در جرائمی که در ملاء عام اتفاق می‌افتد پلیس وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

اسدی‌فر ادامه داد: افرادی که شکایت فردی از اعمال مجرمانه برخی افراد دارند باید با مراجعه به مقامات قضایی پرونده خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول