اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق مصوبه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی گیلان

پایگاه‌های ورزشی بانوان در پارک‌های گیلان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: پایگاه‌های ورزشی بانوان در پارک‌های گیلان با مصوبه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان راه‌اندازی می‌شود.

پایگاه‌های ورزشی بانوان در پارک‌های گیلان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی گیلان پیش از ظهر امروز برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف به‌ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی را تصویب کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان در جلسه مذکور موضوع امنیت اجتماعی را از اولویت‌های ویژه خواند و اظهار کرد: نقش دستگاه‌ها در تامین ابعاد مختلف امنیت اجتماعی باید مشخص شود.

عزیز پورعزیزی گیلان را دارای ظرفیت‌های مناسب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی عنوان کرد و افزود: توجه بیشتر مسئولان به ظرفیت‌های مذکور در پیشگیری از آسیب‌ها به‌ویژه در حوزه امنیت اجتماعی تاثیرگذار است.

وی سطح امنیت اجتماعی گیلان در مقایسه با دیگر استان‌ها را بالا دانست و تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی نتیجه اقدام‌های اساسی دستگاه‌های عضو کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی در بالا بردن نشاط اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ها در جامعه است.

پورعزیزی فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین امر در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد و یادآور شد: انتقال آگاهی جمعی در حوزه امنیت اجتماعی موثر است.

به گزارش فارس، استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه سایبری، راه‌اندازی پایگاه‌های ورزشی بانوان در پارک‌ها و برخورد قاطع با خاطیان از دیگر مصوبات کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی گیلان است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول