اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

توفان و بارندگی در گناوه خسارت جانی در بر نداشت

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: بارندگی و توفان دو شب گذشته شهرستان گناوه خسارت‌های مالی زیادی در بر داشت اما خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

توفان و بارندگی در گناوه خسارت جانی در بر نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه تیم‌های امدادی به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند و با تمام توان اقدامات اولیه خود را به خوبی انجام دادند.

حبیبی‌منش افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه ادارات و دستگاه‌ها را فرا خوانده و جلسه ستاد بحران و شورای تامین در فرمانداری گرفته شد و تقسیم کاری صورت گرفت تا بازدیدهایی از سطح شهر و روستاها انجام شود.

حبیبی‌منش عنوان داشت: توفان و بارندگی به تاسیسات برقی سطح شهر، دکل‌های مخابرات، بازار روز، درختان فضای سبز شهری، دیوار چند مدرسه و دانشگاه آزاد و همچنین مرغداری و دامداری و دیگر بخش‌ها خساراتی را وارد کرده است.

فرماندار گناوه اظهار کرد: در بخش‌های دولتی هم خساراتی به بار آمده که فرمی تهیه و به تمام ادارات و نهادها ارسال شده تا گزارش میزان خسارت را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در بخش‌های خصوصی و مردمی هم خساراتی به بار آمده که کارشناسان در حال بررسی و جمع‌آوری کامل و دقیق میزان خسارت‌ها هستند.

حبیبی‌منش بیان داشت: بعد از وقوع حادثه برخی مدیران کل استان در شهرستان حضور پیدا کردند و استاندار، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل بحران و مدیرکل هلال احمر هم به صورت تلفنی مدام با بنده در تماس بوده‌اند.

وی گفت: میزان بارندگی در شهر گناوه پنج میلی‌متر، در شهر ریگ 14 میلی‌متر و سرعت باد هر دو منطقه 90 کیلومتر در ساعت بوده که به مدت یک ساعت به طول انجامید.

فرماندار گناوه خاطر نشان کرد: در سطح شهر گناوه قطع شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط داشتیم که بخش اعظمی از آن ظرف مدت کوتاهی وصل شد و هم‌اکنون تمام شهر برقدار شده است و شبکه‌ها نیز در حال ترمیم است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول