اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قوه قضائیه:

135 میلیون هکتار عرصه در کشور در اختیار منابع طبیعی است

خبرگزاری فارس: معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور گفت: 135 میلیون هکتار عرصه در کشور در اختیار منابع طبیعی است.

135 میلیون هکتار عرصه در کشور در اختیار منابع طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد تویسرکانی در جلسه شورای قضایی استان زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات و خدماتی که توسط سازمان ثبت اسناد انجام می‌شود، پرداخت.

وی تصریح کرد: کارکنان قوه قضائیه مسئولیت سنگینی در حکومت اسلامی و زمینه احقاق حق به عهده دارند.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور با اشاره به اینکه از دیدگاه اسلامی هیچ کاری با ارزش‌تر از خدمت به مردم نیست، اضافه کرد: باید دقت لازم در زمینه خدمت‌رسانی به مردم وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ارائه خدمات در قوه قضائیه برقراری عدالت در جامعه است، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه در کشور انجام شده است.

تویسرکانی همچنین با مثبت ارزیابی کردن برگزاری شورای قضایی در استان‌ها اضافه کرد: برگزاری این نشست‌ها در شناخت بهتر اهداف این قوه تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با حربه‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند، اضافه کرد: تنها عاملی که موجب شکست نقشه‌های دشمنان می‌شود، ایجاد وحدت و همدلی در کشور است.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط ثبت اسناد کشور در بخش‌های مختلف به ارائه آماری از میزان عرصه‌های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: از 164 میلیون و 800 هزار هکتار عرصه ملی موجود در کشور 135 میلیون هکتار در اختیار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری است.

وی تصریح کرد: از این میزان عرصه‌های موجود 14 میلیون هکتار جنگل، 86 میلیون هکتار مرتع و 32 میلیون هکتار بیابان است.

تویسرکانی همچنین با اشاره به اینکه باقی مانده عرصه‌های موجود در کشور نیز در اختیار دیگر دستگاه‌ها است، اضافه کرد: باید به ظرفیت‌هایی که در کشور در عرصه‌های مختلف وجود دارد، توجه ویژه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول