اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

عید غدیر ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: عید غدیر، عید الله‌اکبر و عید آل محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است.

عید غدیر ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت برگزاری دهه ولایت با حضور مسئولان ادارات گناباد در محل دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر، عید الله‌اکبر و عید آل محمد(ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامی است.

فرماندار گناباد افزود: بی‌شک عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ است و هیچ روزی در طول سال، فرخنده‌تر و مبارک‌تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل بیت(ع) نیست.

صفایی با تأکید بر گرامیداشت این عید بزرگ گفت: غدیر، حساس‌ترین مقطع اسلام است که در آغاز شکوفایى، دین خدا را از خطر حتمى دشمنان داخلى و خارجى در بُعد فکرى و معنوى نجات داد و همه باید در تبیین آن بکوشیم.

صفایی با اشاره به مظلومیت غدیر نیز گفت: در حال حاضر افرادی هستند که دم از ولایت و امامت امام غایب می‌زنند اما، به امام حاضر توجهی ندارند.

وی در ادامه سخنان خود تبیین درست ولایت و امامت در برنامه‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: در همه برنامه‌های فرهنگی در تمام ادارات باید محور و مدار آن ولایت باشد.

حجت‌‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد نیز در ادامه بیان داشت: همه دست‌اندرکاران فرهنگی باید تلاش کنند تا این عید و آنچه مرتبط با غدیر است به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه گناباد با تبیین اهمیت ولایت و امامت، گفت: برای حفظ دین، پاسخ به شبهات، جلوگیری از تحریفات و مقابله با بدعت‌ها و استمرار ولایت در ولایت فقیه، معرفت‌ بخشی این عناوین برنامه‌های هفته ولایت با باشد.

وی تصریح کرد: ولایت رکن رکین دین اسلام و به معنای سرپرستی و زمامداری امور دینی است که امور ظاهری و باطنی، جسمی و روحی، دنیوی و اخروی و مادی و معنوی تا امور عبادی و اجتماعی را در بر می‏گیرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول