اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان:

همه ظرفیت‌ها برای اعتلای عید غدیر استفاده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: با توجه به اینکه عید غدیر عید ولایت است، باید از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای این جشن بزرگ استفاده کنیم.

همه ظرفیت‌ها برای اعتلای عید غدیر استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت عید غدیر خم اظهار کرد: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ ما شیعیان است که نسبت به بزرگداشت این عید بزرگ باید هر چه در طبق اخلاص داریم گذاشته و به منصه بروز و ظهور برسانیم.

به گفته وی، با توجه به اینکه عید غدیر عید ولایت و ولایت‌پذیری است، باید از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای این جشن بزرگ استفاده کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به منابع مالی خاطرنشان کرد: باید به علت کمبود منابع مالی، آنچنان منابع مالی را مدیریت کنیم که این جشن به گونه‌ای با کیفیت و کمیت بهتر برگزار شود که نسبت به سنوات قبل متعالی‌تر باشد و تحت‌الشعاع مباحث مالی قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با شناختی که از همه مدیران دستگاه‌ها وجود دارد، این ظرفیت و توانمندی در همه دستگاه‌ها و مجموعه استان وجود دارد تا این جشن‌ها با شکوه‌تر از سنوات قبل برگزار شود و به دور از منابع مالی شکل گیرد.

بهرام‌نیا به تهیه و توزیع اقلام فرهنگی در این عید اشاره کرد و گفت: تزئین و چراغانی کوچه و خیابان نیز از مهمترین برنامه‌هاست تا به شکلی بتوانیم این عید بزرگ را که در تاریخ تشیع شکل گرفته است، همه را آگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه با گرامیداشت عید غدیر تحول و دگرگونی در سطح جامعه صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای جوایز به اسامی علی و القاب حضرت علی(ع) در ادارات، آذین‌بندی داخل و فضای بیرونی ادارات، برگزاری جشن بزرگ غدیر در ادارات، ایستگاه صلواتی در سطح شهر، توزیع متن خطبه‌های غدیر و... از جمله برنامه‌های این عید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز گفت: شأن عید غدیر به عنوان محوری‌ترین و منحصرترین جشن ولایت به قدری ارزشمند و والاست که باید با بزرگداشت این عید، بتوانیم ارزش‌های خود را به رخ جهانیان بکشیم.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، هرچه سرمایه‌گذاری کنیم، باز کم است چرا که واقعه غدیر اکمال و اتمام دین را به اثبات رساند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی می‌توانیم کار فرهنگی را با مقاومت اقتصادی پیش ببریم و این تنگناها را به حساب نیاوریم و می‌توان با حداقل هزینه‌ها بهترین کارها را انجام داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول