اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای مبارزه با مواد مخدر کرمان:

زندانیان با قرآن و نماز در زندان مأنوس شوند

خبرگزاری فارس: معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان گفت: زندانیان خود را مأنوس به قرآن، احکام و نماز کنند زیرا تنها نماز است که انسان را از منکرات باز می‌دارد.

زندانیان با قرآن و نماز در زندان مأنوس شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان سیداحمد هاشمی صبح امروز طی بازدید از زندان منوجان خطاب به زندانیان اظهار داشت: شما زندانیان که مرتکب جرم شده‌اید باید تصمیم جدی بگیرید که از بندها رها شده و دیگر هیچ‌گونه خلافی انجام ندهید.

وی افزود: ممکن است هر انسانی دچار اشتباه و خلاف شود، زمین خوردن مهم نیست اما بلند شدن مهم است و شما بلند شوید و با خدای خود عهد ببندید که با هر جرمی که مرتکب شدید دیگر، تا آخر عمر خلاف نکنید.

هاشمی تصریح کرد: بهترین راه پاکی شما نماز، عبادت و قرآن است و سعی کنید در زندان خود را مأنوس به قرآن، احکام و نماز باشید زیرا تنها نماز است که انسان را از منکرات باز می‌دارد.

وی تصریح کرد: زندانیان نعمت پاک شدن را محترم شمرده و بعد از آزاد شدن با جدیت کار خلاف را کنار بگذارند.

در ابتدای این بازدید جلسه‌ای با حضور معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، فرماندار منوجان، رئیس اداره زندان و تعدادی از کارکنان زندان منوجان تشکیل و تعدادی از مشکلات و کمبودهای موجود در زندان این شهرستان مطرح و تقاضای همکاری هر چه بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان برای رفع این مشکلات ارائه شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول