اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال کاسپین خبر داد

صف‌آرایی تیم فوتبال کاسیپن قزوین مقابل تیم ملی جوانان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین از رویارویی تیمش در در یک بازی دوستانه و تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان خبر داد.

صف‌آرایی تیم فوتبال کاسیپن قزوین مقابل تیم ملی جوانان

مجید رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این دیدار عصر امروز در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دیدار دوستانه به پیشنهاد کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان کشور انجام می‌شود.

وی این دیدار را یک محک مناسب برای شاگردانش عنوان کرد و افزود: در این دیدار تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و از همه نفرات تیم که تاکنون فرصت حضور در بازی‌ها را پیدا نکرده‌اند در ترکیب تیم استفاده کنیم.

رضایی ادامه داد: دیدار مقابل تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان می‌تواند در آمادگی کامل و بالای بازیکنان برای دیدار هفته آتی مقابل گاز فجر جم بوشهر مفید واقع شود.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به اینکه شاگردانش روند رو به رشد را طی کرده و نتایج خوبی را در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده‌اند، گفت: در حال حاضر با کسب 9 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار داریم و با قدرت این روند را ادامه خواهیم داد.

رضایی تصریح کرد: در دیدار هفته گذشته مقابل دارتاک لرستان نشان دادیم در خانه شرایط سختی را برای تیم‌های میهمان فراهم می‌کنیم و باید این روند را در بازی‌های خارج از خانه نیز تا حد ممکن به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: از سه دیداری که در ورزشگاه شهید رجایی قزوین مقابل رقیبان انجام دادیم، 10 گل به ثمر رسانده‌ایم که این تعداد گل، هفت امتیاز را برای تیم کاسپین به ارمغان آورده است.

سرمربی تیم کاسپین قزوین با اشاره به اینکه در شش دیدار گذشته تیم کاسپین یک شکست مقابل تیم مقاوت تهران در کارنامه شاگردانش به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در تهران مقابل این حریف نیز می‌توانستیم پیروز میدان باشیم که بی‌دقتی مهاجمان و از دست دادن ضربه پنالتی موجب شد تا روحیه تیم پایین بیاید و بازیکنان تیم تهرانی بتوانند ما را شکست دهند.

رضایی اظهار کرد: تیم کاسپین در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه هفتم آبان ماه در بوشهر به مصاف تیم گاز فجر جم بوشهر می‌رود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول