اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

سبد غذایی فرهنگیان آبادان به زودی توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: سبد غذایی سال جاری سهمیه فرهنگیان آبادان به زودی توزیع می‌شود.

سبد غذایی فرهنگیان آبادان به زودی توزیع می‌شود

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار کرد: آن تعداد از فرهنگیانی که تا کنون موفق به دریافت سبد غذایی ماه مبارک رمضان سال جاری نشده‌اند به زودی این سبد کالا را دریافت می‌کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص این تأخیر در عرضه مواد خوراکی سبد کالایی فرهنگیان آبادان در سال جاری گفت: سبد خوراکی که تا کنون از سوی اداره آموزش و پرورش استان به فرهنگیان شهرستان آبادان تعلق گرفته بود در میان بخش عظیمی از نیروهای این اداره توزیع شده است.

وی افزود: بخشی از این سهمیه استانی تا کنون تکمیل نشده و به همین سبب تعداد اندکی از فرهنگیان آبادانی هنوز موفق به دریافت سهمیه خود از سبد کالای متعلق به ماه مبارک رمضان نشده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: تا کنون این مواد خوراکی بین جمعیت بالایی از کارکنان در این اداره توزیع شده و در صورت دریافت سهمیه باقیمانده از سوی استان، نیروهای اداره آموزش و پرورش در قسمت تعاونی مصرف این کالاها را توزیع می‌کنند.

وی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص زمان توزیع سبد کالایی فرهنگیان در ماه مبارک رمضان با توجه به گذشتن چندین ماه از زمان این سهمیه گفت: زمان دقیقی را نمی‌توان مشخص کرد ولی به زودی این سهمیه از استان دریافت و بین فرهنگیان آبادان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول