اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

آبادان 602 دانش‌آموز برتر را به خوزستان معرفی کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: این اداره تاکنون 602 دانش‌آموز برتر را در مقاطع مختلف تحصیلی سال 91 ـ 90 به استان خوزستان معرفی کرده است.

آبادان 602 دانش‌آموز برتر را به خوزستان معرفی کرده است

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس، در آبادان اظهار کرد: این دانش‌آموزان در المپیاد‌های مختلف علمی کشور و استان، تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، اذان، المپیاد کشورهای اسلامی، مسابقات علمی مدارس شاهد، جشنواره هنری و مسابقات علمی ـ کاربردی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

وی افزود: محصلان آبادانی در همه مقاطع تحصیلی از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و در سطح مدارس فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش در مسابقات گوناگون شرکت و به موفقیت دست یافته‌اند.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش آبادان ادامه داد: از 602 دانش‌آموز موفق، 56 نفر در دوره ابتدایی موفق به کسب مقام شده که از این تعداد 47 نفر دختر و 9 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس شهرستان آبادان هستند.

وی با اشاره به مقطع تحصیلی راهنمایی گفت: از تعداد کل دانش‌آموزان معرفی شده 69 نفر در مقطع راهنمایی مشغول به تحصیل بوده‌اند که 42 دختر و 27 پسر مقام‌های مختلف کشوری و استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

رمضانی افزود: 161 محصل دوره متوسطه شهرستان آبادان با شرکت 57 نفر دختر و 104 پسر حائز کسب مقام‌های گوناگون علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی در رقابت‌های مختلف بین دانش‌آموزان این مقطع شده‌اند.

وی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان مدارس فنی و ‌حرفه‌ای و کار و دانش نیز در مسابقات چشمگیر بوده چنانچه در مجموع 15 نفر از این دانش‌آموزان، مقام‌های استانی و کشوری را به دست آورده‌اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در نظر داریم در سال تحصیلی پیش‌رو با حمایت‌های خانواده‌ها، تلاش دانش‌آموزان و زحمات بی‌دریغ معلمان آبادانی، موفقیت را ادامه داده و رتبه‌های بیشتری را توسط این اداره به دست آوریم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول