اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت:

توسعه آموزش پزشکی بر اساس نیازها باشد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه آموزش پزشکی باید بر اساس نیازهای منطقه و نیازهای شناخته شده کشور باشد.

توسعه آموزش پزشکی بر اساس نیازها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی محققی ظهر امروز در آیین افتتاح دانشکده پزشکی سیرجان با تاکید بر اینکه مسئولان باید در حمایت از بخش سلامت جدیت بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: هر زمان که مسئولان نگاه سلامت محور دارند، طرح‌های بخش سلامت و آموزش توسعه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش باید بر اساس نیازهای منطقه و نیازهای شناخته شده کشور باشد، تصریح کرد: توسعه در بخش آموزش باید هدفمند باشد و این مفهوم انطباق با نیازها است.

محققی با بیان اینکه استان کرمان از نظر تعداد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در سطح کشور بیشترین دانشکده را دارد، بیان داشت: این استان همچنین دارای ظرفیت‌های بسیاری از نظر گسترش علم است.

وی تصریح کرد: منطقه جنوب شرق کشور منطقه‌ای غنی از مجموعه گیاهان دارویی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای تولید محصولات دارویی و صادرات آن به خارج از کشور استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز بر توسعه بخش آموزش تاکید کرد و اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های درمانی هستیم و راه درمان مراجعه به قرآن و تمسک به اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول