اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه:

330 کارآموز در فنی و حرفه‌ای بشرویه گواهینامه اخذ کردند

خبرگزاری فارس: مدیر فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، 590 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای بشرویه حضور داشته که از این تعداد 330 نفر موفق به اخذ گواهینامه شدند.

330 کارآموز در فنی و حرفه‌ای بشرویه گواهینامه اخذ کردند

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: با توجه به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و فراگیری مهارت‌های مختلف برای جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای علمی و عملی بوده که به منظور ایجاد مهارت، تخصص و کسب توانایی در احراز شغل ارائه می‌شود.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه افزود: ایجاد توان کار و روحیه اعتماد به نفس در افراد آموزش‌دیده، افزایش سطح بهره‌وری، کشف استعدادها و قابلیت‌های انسانی، کارایی و مفید بودن، افزایش تولیدات و بالا رفتن سطح کیفی خدمات از ویژگی‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

حسنی با بیان اینکه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بشرویه امکان ارائه اینگونه آموزش‌ها به افراد متقاضی وجود دارد، گفت: از ابتدای سال جاری،43 دوره آموزشی مهارت برگزار شده که 682 نفر به میزان 88 هزار و 404 نفر ساعت، مهارت‌های لازم را در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه فرا گرفتند.  

وی تصریح کرد: تعداد 590 نفر در آزمون‌های پایان دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه حضور داشته که از این تعداد 330 نفر موفق به اخذ گواهینامه مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای با کد بین‌المللی شدند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه اضافه کرد: این مرکز از نظر تعداد افراد آموزش‌دیده، جایگاه سوم را در خراسان جنوبی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول