اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان خبر داد

اجرای 320 برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: 322 مراسم و فعالیت در سطح حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ها و واحدهای مقاومت مدارس استان زنجان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

اجرای 320 برنامه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در زنجان

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار دانش‌آموز بسیجی، تبلور دانایی، ولایت‌مداری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 13 عنوان برنامه از هفتم تا 13 آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، افزود: 322 مراسم و فعالیت در سطح حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ها و واحدهای مقاومت مدارس برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از دیدار فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ها به همراه اعضای شورای اندیشه‌یاران و جمعی از دانش‌آموزان منتخب بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خبر داد و افزود: برگزاری نشست‌هایی به منظور تقویت بینش و دانش معرفتی و بصیرتی اعضاء و پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان از برنامه‌های روز دوم این هفته است.

وی ادامه داد: همزمان با هشتم آبان ماه سال جاری، سالروز شهادت محمد حسین فهمیده با عنوان دانش‌آموز بسیجی، ایثار و شجاعت صبحگاه سراسری و بزرگداشت شهدای دانش‌آموزان در سطح واحدهای مقاومت مدارس برگزار می‌شود.

*برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در زنجان

احمدی‌تبار از برگزاری یادواره شهیدان فهمیده، بهنام محمدی‌راد و ناهید فاتحی کرجو در مدارس و شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و گفت: این یادواره در مرکز با حضور 400 نفر از دانش‌آموزان بسیجی عضو شورا و خانواده‌های شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 9 آبان به عنوان دانش‌آموز بسیجی، قرآن و معنویت نامگذاری شده است، افزود: نخستین مرحله یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی در سطح واحدهای مقاومت مدارس برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه چهار شنبه 10 آبان با عنوان دانش‌آموز بسیجی، نوآوری و خلاقیت نامگذاری شده است، افزود: برگزاری جلسه هم‌اندیشی نخبگان علمی، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان بسیجی با فرمانداران در شهرستان‌های مختلف از برنامه‌های این روز است.

*برگزاری مسابقه نشریه دیواری مدرسه عشق در زنجان

وی دیدار با استاندار زنجان را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، همزمان با سراسر کشور مسابقه نشریه دیواری مدرسه عشق در سطح واحدهای مقاومت برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با بیان اینکه روز پنج شنبه روز دانش‌آموز بسیجی، پایداری و مقاومت نامگذاری شده است، یادآور شد: دانش‌آموزان با حضور در مزار شهدا برنامه گلباران مزار شهدا را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه رهروان شهدا برای دانش‌آموزان بسیجی مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود، افزود: شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان از برنامه‌های این روز است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه روز جمعه دانش‌آموزان بسیجی به صورت سازمان یافته در کنار سایر اقشار جامعه در مراسم استکبارستیزی و راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با روز جمعه از برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

وی از برپایی ایستگاه‌های شیرینی و شربت به مناسبت عید سعید غدیر خم توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد و یادآور شد: این برنامه توسط حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: این مسابقه در موضوعات حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، کالای ایرانی، تولید علم، جنگ نرم و ایثار و فداکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول