اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل در گفت‌وگو با فارس خبر داد

برگزاری همایش 200 نفره خودکفایی در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل از برگزاری همایش 200 نفره خودکفایی در کمیته امداد این شهرستان برای آموزش و هدایت شغلی مددجویان خبر داد.

برگزاری همایش 200 نفره خودکفایی در آمل

رمضان علیپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: همایش خودکفایی مددجویان متقاضی کار در سال 91 که می‌خواهند با وام خوداشتغالی به حرفه‌ای مشغول شوند، برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این همایش از مشاوران و اساتید برتر و مجرب دانشگاه‌ها بهره‌گیری شده است، افزود: با برگزاری کلاس‌های مشاوره هدایت شغلی در رابطه با کارآفرینی، اشتغال، نحوه انتخاب شغل مناسب، شرایط هر منطقه و تناسب شغلی در آن، ظرفیت مناطق شهری در پذیرش شغل، نیازسنجی و برآورد نیاز عمومی، سرمایه‌گذاری و شرایط تحقیق برای پایداری در حرفه سعی داریم تا با آموزش‌های لازم افراد را به مشاغل مطلوب و پایدار هدایت کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اعلام اینکه این همایش به صورت عمومی در بین متقاضیان بانوان و آقایان صنف مختلف انجام شده است، ابراز داشت: متقاضیان مددجوی کمیته امداد این شهرستان در گام بعدی با مشاوره‌های اختصاصی و انفرادی در مورد مشاغل آینده خود با کارشناسان خبره کار و اشتغال مشورت می‌گیرند.

به گفته علیپور، این همایش با همکاری واحد خودکفایی این نهاد به مدت یک روز برگزار شد.

جمع‌آوری 57 میلیون ریال نذورات و هدایای عید قربان در آمل

  علیپور همچنین در مورد نذورات و هدایای عید قربان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هر سال به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید قربان اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی می‌کند، ابراز داشت: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از جمع‌آوری 57 میلیون ریال نذورات و هدایای عید قربان به همراه پنج راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

علیپور یادآور شد: به این منظور در عید قربان امسال 7 پایگاه برای جمع‌آوری هدایا، نذورات، دام زنده و قربانی برپا شد.

وی افزود: در عید قربان امسال مبلغ 56 میلیون و 683 هزار ریال نذورات و هدایای مردمی برای کمک به نیازمندان و محرومان این شهرستان جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل با اعلام اینکه 5 راس گوسفند نیز برای کمک به مستمندان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: این کمک‌های مردمی در بین نیازمندان تقسیم و توزیع شده است.

علیپور خاطرنشان کرد: همکاران و عوامل کمیته امداد آمل نیز بیش از 2 میلیون ریال هدایای نقدی خود را در این عید به نیازمندان و افراد بی‌سرپرست اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول