اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اختصاص 600 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال سهم اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان 600 میلیارد ریال است.

اختصاص 600 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در کمیته امداد زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان، منصور عبادی اظهار کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان 300 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته به کمیته امداد استان زنجان از محل منابع داخلی امداد و بانک‌های عامل شامل (ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، مسکن، کشاورزی، رفاه و توسعه تعاون) به افراد واجد شرایط در سطح استان پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: تسهیلات اشتغالزایی مذکور در بخش‌های کارانگیزی، مشاغل خانگی و طرح‌های کسب و کار خرد قابل پرداخت است.

وی در ادامه سقف تسهیلات پرداختی بخش مشاغل خانگی را 50 میلیون ریال با مدت بازپرداخت سه سال اعلام کرد و افزود: تسهیلات این نهاد در بخش کسب و کار خرد نیز با سقف 100 میلیون ریال و با بازپرداخت پنج سال پرداخت می‌شود.

عبادی همچنین با اشاره به اینکه وام‌های کارانگیزی از محل منابع داخلی کمیته امداد پرداخت می‌شود، اضافه کرد: سقف این تسهیلات 20 میلیون ریال با باز پرداخت پنج ساله است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 پرونده مددجویی به منظور اشتغالزایی آماده ارسال به بانک‌های عامل است، اضافه کرد: همچنین اقدامات لازم برای ارسال یک هزار پرونده دیگر نیز به شبکه بانکی در دست اجرا است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به انجام برنامه‌های آموزشی توسط کمیته امداد استان زنجان در سال جاری افزود: تاکنون انجام دوره‌های آموزشی 80 درصد از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان در زمینه انجام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اقدامات بسیاری را انجام داده است، اضافه کرد: سال گذشته کمیته امداد استان زنجان به عنوان دستگاه برتر در زمینه حرفه‌آموزی برای جامعه هدف این نهاد شناخته شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول