اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به برکت سفر رهبری به خراسان‌شمالی

517 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان کمیته امداد تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان 517 میلیارد و 867 میلیون ریال اعتبار برای کمک به نیازمندان استان اختصاص یافت.

517 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان کمیته امداد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این تسهیلات به منظور رفاه حال نیازمندان استان و حل مشکلات آنان اختصاص‌یافته است، افزود: به همین مناسبت یازده طرح پیشنهادی از سوی این نهاد به هیئت دولت ارائه شد که از این تعداد 10 مورد به تصویب رسید.

وی افزود: برای عملیاتی شدن این مصوبات کمیته امداد، نهاد مقام معظم رهبری و همچنین وزارت رفاه اعتبارات لازم را در این زمینه فراهم می‌کنند.

حسین‌پور در خصوص پروژه‌های به تصویب رسیده اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مسکن و ساختمان، توسعه و تجهیزات فرهنگی ورزشی، تأمین جهیزیه، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و ارایه انشعابات رایگان گنجانده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی همچنین از اختصاص اعتبار موردنیاز برای تأمین یک ماهه مستمری برای افراد زیر پوشش کمیته امداد به عنوان هدیه سفر خبر داد.

وی به اهدای 2 هزار و 800 سری لوازم منزل با سرانه پنج میلیون ریال، احداث سه مجتمع فرهنگی ورزشی و تجهیز و توسعه مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان بجنورد، اشاره کرد و گفت: اهدای 200 فقره جهیزیه، کمک به احداث و تعمیر 2 هزار و 100 باب واحد مسکونی، کمک به لوله‌کشی گاز یک‌هزار و 400 واحد مسکونی، پرداخت وام قرض‌الحسنه، پرداخت 14 میلیون ریال برای کمک موردی به مددجویان و کمک به احداث یا خرید 600 واحد مسکونی شهری از جمله مصوبات این سفر با برکت است.

انتهای پیام/ صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول