اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شوسف:

کتاب و کتابخوانی سبب اعتلای فکری عموم جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار شوسف بر ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: کتاب و کتابخوانی سبب اعتلای فکری عموم جامعه می‌شود.

کتاب و کتابخوانی سبب اعتلای فکری عموم جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی، حسین هاشمی با اشاره به نزدیک شدن بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اعتلای فکری عموم جامعه با توجه کردن و اهتمام ورزیدن به فرهنگ کتاب و کتابخوانی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید در دستور کار همه سازمان‌ها و ادارات قرار گیرد و از تمامی کارکنان ادارات و نهادهای بخش شوسف می‌خواهیم تا به عضویت کتابخانه این شهر در آیند.

بخشدار شوسف افزود: معرفی افرادی به عنوان رابط فرهنگی بین ادارات و کتابخانه‌های عمومی در اشاعه فرهنگ کتابخوانی بین کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار کارآمد و مؤثر است.

هاشمی تصریح کرد: در زمینه ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد و برای تبیین این فرهنگ ارزشی در جامعه باید تلاشی مضاعف و جهادگونه انجام شود.

مسئول کتابخانه عمومی باقر‌العلوم(ع) شوسف گفت: شرکت همه افراد از جمله دانش‌آموزان و کارکنان ادارات در مسابقات کتابخوانی که به صورت ماهانه به صورت کتبی و آنلاین برگزار می‌شود، از اهم برنامه‌های این کتابخانه عمومی است.

زهرا محبی یادآور شد: کتابخانه عمومی باقر‌العلوم(ع) آمادگی دارد در ارتباط با شیوه برگزاری مسابقات آنلاین در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه دهد.

وی از تمامی ادارات به ویژه آموزش پرورش در ارتباط با هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن هفته کتاب درخواست همکاری کرد و افزود: برگزاری مسابقات نقاشی یکی از برنامه‌های هفته کتاب امسال است که برای دانش‌آموزان در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی باقر‌العلوم(ع) شوسف، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال دانست و تصریح کرد: آخرین روز هفته کتاب به عضویت رایگان در کتابخانه عمومی باقر‌العلوم(ع) شوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول