اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 آبان ماه

اختتامیه اردوهای جهادی با عنوان شکوه هجرت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی و کارآمدی ناحیه دانشجویی همدان گفت: اختتامیه اردوهای جهادی با عنوان شکوه هجرت با معرفی گروه‌های برتر 10 آبان ماه برگزار می‌شود.

اختتامیه اردوهای جهادی با عنوان شکوه هجرت برگزار می‌شود

علی‌اصغر صداقتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌های دانشجویان بسیجی در اردوهای هجرت اظهار داشت: از جمله اهداف اجرایی گروه‌های هجرت محرومیت‌زدایی، توانمندسازی بسیجیان، غنی‌سازی اوقات فراغت و... است.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در تمام عرصه‌ها افزود: بیشترین برنامه‌های اجرایی این اردوها در راستای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، عمرانی و بهداشت و درمان صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی و کارآمدی ناحیه دانشجویی همدان تأکید کرد: مطالبات مردم مناطق محروم از مسئولان استانی و شهری از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط بسیج دانشجویی استان پیگیری شد که در این زمینه مشکلات 71 روستا به طور جداگانه احصا و مکتوب شد.

وی با اشاره به اهم مشکلات روستاییان اظهار داشت: آسفالت روستاها، آب آشامیدنی، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز و یا نیمه‌برخوردار، روستاهای بدون مدارس روستاها و خانه بهداشت و یا فاقد کادر مجرب از جمله مشکلاتی هستند که توسط دانشجویان بسیجی شناسایی شده است.

صداقتی عنوان کرد: در جلسه‌ای که با استاندار سابق داشتیم مقرر شد از هر روستا حداقل یک مشکل را به طور مستقیم حل کنند و بقیه را نیز در رأس کار قرار دهند و معاونت‌های مختلف استانداری و فرمانداری پیگیر باشند که امید است استاندار جدید نیز پیگیر این مهم باشد.

وی با بیان اینکه امسال منشور اردوهای جهادی استان بر اساس عرصه‌های آموزشی و فرهنگی بسته شده بود، اضافه کرد: اساس بر پایه کارهای آموزشی و فرهنگی بود اما با توجه به نیاز مناطق محروم فعالیت‌های عمرانی نیز در کنار کارهای فرهنگی انجام شده است.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی همدان ابراز داشت: از جمله اقدامات عمرانی صورت گرفته توسط بسیج دانشجویی می‌توان به ساخت و ترمیم سرپناه افراد بی‌بضاعت، احداث مساجد و ترمیم و زیباسازی مدارس در 40 روستا اشاره کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور خواهران در اردوهای هجرت تصریح کرد: امسال دانشجویان بسیجی پررنگ‌تر و فعال‌تر از سال‌های گذشته در اردوهای هجرت حضور یافتند و امید است امسال نیز مانند سال‌های گذشته استان همدان رتبه نخست اردوهای جهادی را حفظ کند.

صداقتی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: اختتامیه اردوهای جهادی نیز با عنوان جشن شکوه هجرت در قالب همایش یک روزه و با معرفی گروه‌های برتر و گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط گروه‌های جهادی 10 آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول