اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی بافت:

اردوهای جهادی هویت ارزشمند بسیجیان را نشان داد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: بسیجیان در اردوهای جهادی به حق هویت ارزشمند خود را نشان دادند.

اردوهای جهادی هویت ارزشمند بسیجیان را نشان داد

امین مهدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: در تیرماه سال جاری چند گروه جهادی از محل دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بافت به مناطق از قبل شناسایی شده اعزام شدند.

وی از اعزام این گروه‌های جهادی در تیم‌های 15 تا 20 نفره به مناطق محروم گلی‌گوران از توابع دشتاب شهرستان بافت برای ساخت سرویس بهداشتی به منطقه ده‌سالار از توابع دهسرد برای ساخت و تکمیل خانه عالم و ساخت آشپزخانه حسینیه این روستا خبر داد.

مهدی‌پور عنوان کرد: همچنین این گروه‌ها به منطقه نمزاد برای ساخت سرویس بهداشتی و ساخت خانه عالم و به منطقه سرتل بزنجان، تکمیل سرویس بهداشتی در شهرستان رابر و ساخت سرویس بهداشتی و آشپزخانه در بهشت زهرا اعزام شدند.

وی حضور کتابخانه و چینش مناسب کتاب‌ها و انجام امور دفتری و کامپیوتری را از جمله اقدامات گروه‌های اعزامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی برشمرد.

مهدی‌پور تصریح کرد: گروه‌های جهادی در عرصه بهداشتی در زمینه اورژانس، داروخانه و پذیرش بیماران نیز فعالیت‌های مناسبی را انجام دادند.

وی بیان داشت: در عرصه قرآنی و همچنین برگزاری کلاس‌های طراحی، گرافیک، نقاشی، دیوار نویسی سطح شهر و برپایی نمایشگاه‌های مختلف به ویژه برگزاری نمایشگاه "اعتیاد بلای خانمان‌سوز" با هدف آشنایی قشر جوان با آثار مخرب این ماده خطرناک از دیگر اقدامات این افراد بود.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی شهرستان بافت برای قدردانی از این جهادگران اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس را به آن‌ها اعطا کرد.

وی اذعان داشت: بسیجیان در اردوهای جهادی به حق هویت ارزشمند خود را نشان دادند و این فعالیت‌ها موجب می‌شود که دعای خیر محرومان زندگی آن‌ها را زیبا کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول