اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه کبودراهنگ:

اعتبارات اردوهای جهادی به موقع اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: عدم اختصاص به موقع اعتبارات مشکل خاصی است که در زمینه فعالیت اردوهای جهادی وجود دارد که رفع این امر همکاری بیشتر ادارات و سازمان‌ها را می‌طلبد.

اعتبارات اردوهای جهادی به موقع اختصاص یابد

جعفر بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هفته بسیج و نزدیک شدن ماه محرم اظهار داشت: در ماه محرم برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که از آن جمله اعزام بسیجیان و روحانیان در قالب طرح هجرت و صالحین به روستاهاست که با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها برنامه‌های خاصی در این ایام برگزار می‌کنند.

وی افزود: بسیجیان باید از طریق اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدات نرم اقتصادی، نقش‌آفرینی برای تحکیم شرایط بدر و خیبری نظام در عرصه بین‌المللی، بیداری اسلامی، اعتلای کلمه حق و نجات خلق در سایه تفکر بسیجی فعالیت داشته باشند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد:‌ از برنامه‌های هفته بسیج می‌توان به اتمام عملیات تکمیلی چهار باب غسالخانه و ساماندهی مزار شهدای روستای کوریجان اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت اردوهای هجرت و جهادی در زمینه‌های فرهنگی و عمرانی ابراز داشت: فعالیت دانش‌آموزان و دانشجویان بیشتر در فصل تابستان که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بودند صورت گرفت اما در حوزه بسیج محلات فعالیت‌های جهادی طی سال ادامه دارد.

بهرامی با اشاره به احداث حمام توسط گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون 800 مورد خانه فاقد حمام در روستاهای محرومی که حمام عمومی آنها مخروبه یا تعطیل شده از طریق حوزه محلات و کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ شناسایی شده و با توجه به اینکه روستائیان توان ساخت آن را ندارند این مهم توسط گروه‌های جهادی پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: بسیج محلات با شناختی که در روستاها و مشکلات افراد روستا دارند بهتر می‌توانند در این زمینه‌ها و حل مشکلات اقدام کنند که در این راستا استقبال خوبی از فعالیت‌های جهادی داشته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: عدم اختصاص به موقع اعتبارات مشکل خاصی است که در زمینه فعالیت اردوهای جهادی وجود دارد و این امر همکاری بیشتر ادارات و سازمان‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول