اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه:

بیکاری زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: بیکاری و عدم مهارت شغلی در کنار سایر عوامل اجتماعی همسو می‌تواند زمینه‌های بروز بزه و سوق به‌سوی ناهنجاری‌های اجتماعی را به‌وجود آورد.

بیکاری زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اژدر اسد‌بیگی در جلسه نمایندگی بنیاد تعاون استان کرمانشاه اظهار کرد: بیکاری و عدم مهارت شغلی در کنار سایر عوامل اجتماعی همسو می‌تواند زمینه‌های بروز بزه و سوق به‌سوی ناهنجاری‌های اجتماعی را به‌وجود آورد، لذا برای جلوگیری از تبعات احتمالی باید تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شود‌.

اسد‌بیگی بر ایجاد و توسعه کمی و کیفی فعالیت مراکز حرفه‌آموزی و اشتغال زندان‌های استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: در سیستم نوین اصلاحی و تربیتی‌، اشتغال و حرفه‌آموزی از جمله مولفه‌های بسیار مهمی است که در توانمند‌سازی و ایجاد بستر تغییر نگرش مددجویان تاثیرگذار است‌.

وی ادامه داد: هر چقدر توانمندی و اتکا به نفس و خودباوری مددجویان افزایش یابد و مورد حمایت سازمان‌های مربوطه به‌خصوص بنیاد تعاون و مراکز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها قرار گیرند و در راستای ایجاد اشتغال آنان تلاش شود به همان نسبت میزان بازگشت مجدد به زندان کاهش خواهد یافت‌.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در پایان با احساس امیدواری گفت: با توجه به رویکرد نوین بنیاد تعاون کشور در ایجاد تعامل حداکثری و ارتقای زمینه‌های همکاری با زندان‌ها، اهتمام لازم درخصوص توسعه مناسب فعالیت‌ها به‌ویژه در زمینه آموزش و اشتغال مددجویان واجد‌الشرایط صورت گیرد‌. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول