اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی:

4 پروژه از طرح‌های ثبت احوال به آذربایجان‌غربی در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌غربی گفت: تعداد چهار پروژه از طرح‌های ثبت احوال مصوب سفر سوم ریاست جمهوری به استان در حال اجرا است.

4 پروژه از طرح‌های ثبت احوال به آذربایجان‌غربی در حال اجرا است

محمد جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تلاش دولت‌های نهم و دهم برای عمران و آبادی مناطق مختلف کشور به ویژه استان اظهار داشت: به برکت خدمات صدیق دولت عدالت‌محور هم اکنون مشکلات خدمات‌دهی ثبت احوالی استان در حال بهبود است به صورتی که از اعتبارات سفر سوم ریاست جمهوری به استان 12 پروژه برای ثبت احوال استان مصوب شده بود که از این تعداد اکنون چهار پروژه در دست احداث است.

وی با اعلام اینکه دو پروژه ثبت احوال استان واقع در «ایواوغلی» خوی و «مرحمت‌آباد» در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار هستند، افزود: این پروژه‌ها در زمینی به مساحت هزار مترمربع و زیربنای 380 مترمربعی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در حال احداث هستند.

جوان ادامه داد: دو پروژه دیگر ثبت‌ احوال واقع در بخش«سرو» و «نازلو» ارومیه هر کدام با اعتباری بالغ بر 370 میلیون تومان از اعتبارات سفر سوم ریاست جمهوری به استان در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ثبت احوال سرو در زمینی به مساحت 802 مترمربع و پروژه نازلو نیز در مساحتی بالغ بر 700 مترمربع در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها تاکنون از پیشرفت 20 درصدی برخوردار بوده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان در پاسخ به این سئوال که در گذشته خدمات ثبت احوال در این مناطق چگونه ارائه می‌شد، خاطرنشان کرد: خدمات سجلی این مناطق از شهرهای اطراف تامین می‌شد اما، با گسترش دفاتر ثبت احوال استان لازم نیست برای گرفتن خدمات سجلی مسافت زیادی را طی کنند بلکه همه خدمات سجلی را در این اداره‌ها دریافت کرده و علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، خدمات و رضایت نیز افزایش می‌یابد.

وی همچنین به بهره‌برداری این پروژه‌ها در اواسط سال آینده نیز قول مساعد داد.

جوان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه خدمات قابل توجه دولت‌های نهم و دهم در مناطق محروم نشان از عدالت‌محوری این دولت است، افزود: تلاش‌های دشمن در سیاه‌نمایی خدمات دولت، با آگاهی مردم با شکست مواجه شد چرا که عملکرد و کارنامه درخشان دولت گویای خدمات صادقانه آنها در محرومیت‌زدایی از مناطق و روستاهای دورافتاده است و این مهم حقایق را برای مردم بازگو می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول