اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های عمران روستایی ثبت احوال زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: پروژه‌های عمران روستایی در سال گذشته از سوی اداره کل ثبت احوال استان زنجان 100 درصد اجرایی شده است.

پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های عمران روستایی ثبت احوال زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین شامگاه شنبه در جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان، اظهار کرد: ماهیت فعالیت‌های سازمان ثبت احوال ارائه خدمت به مردم است که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت احوال دارای پروژه‌های عمران روستایی نیست، خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که برای خدمات‌رسانی به مردم در نظر گرفته شده باشد از سوی این سازمان انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از راه‌اندازی نمایندگی ثبت احوال سجاسرود خبر داد و گفت: راه‌اندازی نمایندگی شهر چورزق نیز از برنامه‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

این مسئول اجرای پروژه‌های ساختمانی ادارات ثبت احوال در بخش‌های زنجان، سجاسرود و زرین‌آباد را از برنامه‌های این اداره کل دانست و یادآور شد: امکان‌سنجی و واگذاری خدمات تصدی‌گری به دفاتر آی‌سی‌تی روستایی از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

متوسلین با بیان اینکه تا پایان سال مالی 91 در صورت اختصاص اعتبارات لازم ادارات مذکور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود:‌ به منظور تسهیل ارائه خدمات به مردم بهره‌برداری از این ادارات ضروری است.

وی بر ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: در صورتی که زیرساخت‌های لازم برای توسعه در نظر گرفته شود، ارائه خدمات به مردم تسهیل می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از اجرای چهار پروژه در سال گذشته از سوی این اداره کل خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها با اعتبار 922 میلیون ریال در سال گذشته اجرایی شد.

این مسئول از تحقق 100 درصدی پروژه‌های اداره کل در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز اقدامات لازم برای اجرای این پروژه‌ها انجام می‌شود.

متوسلین با اشاره به تجهیز ادارات تابعه به اینترنت پرسرعت تصریح کرد: برای تجهیز این ادارات 72 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تهیه وب سایت برای ادارات تابعه ضروری است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 600 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات به مردم تاکید کرد و اذعان داشت: برای اطلاع‌رسانی از طریق وسایل ارتباط جمعی نیز 200 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول