اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دفتر ثبت احوال بخش شعیبیه شوشتر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور نماینده مردم شوشتر در مجلس و مدیر‌کل ثبت احوال خوزستان دفتر ثبت احوال بخش محروم شعیبیه راه‌اندازی شد.

دفتر ثبت احوال بخش شعیبیه شوشتر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس اداره ثبت احوال شوشتر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی ثبت احوال بخش محروم شعیبیه اظهار داشت: بخش شعیبیه به دلیل فاصله زیاد از مرکز شهر شوشتر نیازمند دریافت خدمات سجلی بود که با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی این مهم محقق شد.

شاهرخ خدادادی افزود: بخش شعیبیه دارای 57 روستای بزرگ است که نزدیک‌ترین آن‌ها به شهر فاصله 30 کیلومتری دارد و دورترین آن‌ها فاصله 75 کیلومتری دارد و این بعد مسافت اصلی‌ترین دلیل برای تاسیس دفتر نمایندگی ثبت احوال در این بخش بود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: ارائه خدمات سجلی به صورت سریع و مکانیزه و تکریم ارباب رجوع در راستای کاهش مشکلات مردم در این بخش محروم از اصلی‌ترین اهداف در نظر گرفته شده برای احداث دفتر نمایندگی ثبت احوال بخش شعیبیه است.

خدادادی تاکید کرد: دفتر نمایندگی بخش شعیبیه به تمام سیستم‌های مکانیزه مورد نیاز برای ارائه خدمات سجلی تجهیز شده است و یک نفر نیز در این دفتر مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش شعیبیه شوشتر از بیشتر خدمات مورد نیاز برای زندگی ساده روستایی محروم است و در سال‌های گذشته و به ویژه در دولت‌های نهم و دهم در این بخش اقدامات زیر‌بنایی انجام شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول