اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از اجرای رزمایش غدیر

320 کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای رزمایش غدیر توسط پلیس استان از کشف بالغ بر 320 کیلوگرم مواد مخدر، هلاکت یک شرور و دستگیری 50 متهم طی 24 ساعت اولیه اجرای آن خبر داد.

320 کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، عبدالرضا ناظری اظهار داشت: با اجرای رزمایش غدیر توسط پلیس استان کرمان بالغ بر 320 کیلوگرم مواد مخدر کشف، یک شرور به هلاکت رسید و 50 متهم طی 24 ساعت اولیه دستگیر شدند.

ناظری گفت: رزمایش غدیر با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز به ویژه ارتفاعات و گردنه‌های حساس از لوث عوامل ناامنی از روز گذشته در شهرستان کرمان و بردسیر به مرحله اجرا گذاشته شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: در مدت 24 ساعت اول اجرای رزمایش با تلاش مأموران انتظامی دستاوردهای مطلوبی کسب شد.

این مسئول افزود: مأموران پلیس آگاهی استان کرمان موفق شدند یک باند فعال در انواع جرائم خطرناک، قاچاق مواد مخدر و آدم‌ربایی را شناسایی کرده و طی عملیاتی یک نفر از اعضای این باند را که اخیرا اقدام به گروگان‌گیری و شرارت کرده بود به هلاکت رسانده و دو هم‌دستش را دستگیر کنند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان شامگاه گذشته طی یک عملیات پیچیده پلیسی موفق شدند بالغ بر 300 کیلو گرم مواد مخدر کشف و پنج قاچاقچی سابقه‌دار را دستگیر کنند.

ناظری کشف 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 43 متهم شامل افراد تحت تعقیب دستگاه‌های قضایی و امنیتی و اتباع بیگانه بدون مجوز اقامت و خرده‌فروش مواد مخدر، پاک‌سازی 12 منطقه و استعلام بالغ بر 50 دستگاه وسیله نقلیه مشکوک و کشف مقادیری سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات ماموران انتظامی در اجرای رزمایش غدیر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه مورد ناامنی و یا تردد مشکوک عوامل ناامنی در ارتفاعات و مسیرهای کور را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس استان کرمان منعکس کنند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول