اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

تشکیل 22 فقره پرونده کالای قاچاق در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در مهر ماه سال جاری 22 فقره پرونده در زمینه کالای قاچاق در استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 22 فقره پرونده کالای قاچاق در استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالاهای قاچاق در استان زنجان 53 میلیون و 571 هزار و 350 ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 فقره پرونده در زمینه طرح شبنم در استان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده در زمینه طرح شبنم شامل پرونده‌هایی در زمینه گوشی همراه، در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و پرونده‌های دخانی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان تصریح کرد: در مجموع 22 فقره پرونده در زمینه کالاهای قاچاق در استان زنجان تشکیل شده است.

وی همچنین مجموع تخلفات صورت گرفته در مهر ماه سال جاری را 317 فقره تخلف دانست و یادآور شد: 270 مورد شکایات و گزارشات مردمی نیز توسط مجمع امور صنفی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است.

شریفی ادامه داد: نظارت بازرسان و ناظران مجمع امور صنفی در ایام ویژه‌ای در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول